Kom bij team Nutchel

Er staat je een prachtig avontuur te wachten!

Opgericht in 2018, Nutchel biedt onze gasten unieke ervaringen en onvergetelijke herinneringen aan in onze Cosy Cabins.

Door je aan te sluiten bij het team van Nutchel krijg je de kans om het soort werk te doen dat bijdraagt aan iets zinvols, iets groters.

ONZE FILOSOFIE

Onze bedrijfswaarden

2 collega's van Nutchel Alsace  na het verzamelen van paddenstoelen

Authenticiteit

We houden van de natuur en we zijn authentieke mensen. We willen eenvoud en authenticiteit in het hart van mensen cultiveren.
Een deel van het Nutchel team op de top van de Donon berg

Out-of-the-box denken

We werken er dagelijks aan om creatief te zijn en gedurfde beslissingen te nemen.
De CFO van Nutchel werkt aan de landschapsarchitectuur van een nieuw forest village

Doen

We zijn probleemliefhebbers en oplossers. We zien problemen als kansen om de manier waarop we dingen doen te verbeteren en opnieuw uit te vinden.
Alsace directeur die eten serveert tijdens een seminar

We geven om

We zorgen voor elkaar, voor onze gasten, voor onze omgeving. Door te zorgen voor elkaar kunnen we groeien als een beter team.
2 receptionisten bij Nutchel Alsace

Teamgeest

We nemen de tijd om elkaar te steunen en stellen de behoeften van het team boven die van onszelf.

Onze huidige vacatures

Kies de locatie van je voorkeur en ontdek onze huidige vacatures!
Als je enthousiast bent en denkt dat je bij ons past, stuur dan je CV en motivatiebrief naar ons via jobs@nutchel.lu.
En als je je droomvacature niet hebt gevonden, maak je dan geen zorgen: we aanvaarden ook open sollicitaties!

Vacatures - Hoofdkantoor in Luxembourg

Marketing- & productassistent

Samen met de CEO van Nutchel definieer en creëer je de Nutchel voor de nieuw te openen domeinen.

Je missies:

  • De productpersoon zijn voor het creëren van de nieuwe domeinen, waarbij elke stap van het klanttraject wordt afgehandeld
  • Breng elk nieuw idee dat de Nutchel verrijkt (vrije tijd, accommodatie, eten, DIY etc.) van idee naar uitvoering, inclusief concurrentieanalyse & ondersteun ze met economische aspecten.
  • Documenteren (via moodboards) en schrijven van de sourcing briefs voor de inkoopafdeling
  • Werk samen met de operations om het Nutchel product op de domeinen te implementeren, in de product sourcing maar ook in de creatie en implementatie van de on-site animaties en visual merchandising elementen

Je profiel:

  • Je hebt minstens 1 succesvolle ervaring in productcreatie (incl. stages).
  • Je bent aan het einde van je studie in een business school met een major in marketing en/of productontwikkeling
  • Je beheerst de Office Suite en Canva
  • Je bent gepassioneerd door toerisme en hebt een oprechte interesse in ons merk.

Je zachte vaardigheden:

  • Je bent een creatieve ziel met uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een uitstekend probleemoplossend vermogen en je houdt van een test & leer benadering van je werk
  • Je bent een teamspeler, reageert op feedback, maar werkt graag autonoom
  • Je bent ruimdenkend en nieuwsgierig naar trends in horecaproducten en -diensten en maatschappelijke trends, en je bent niet bang om buiten de gebaande paden te treden om ideeën te vinden.

Wat we bieden:

  • Een stage van 6 maanden of een alternerende stage van 1 jaar, gesitueerd in Parijs 20eme of in ons hoofdkantoor in Luxembourg, met de mogelijkheid tot omzetting in een vast contract.
  • Aantrekkelijke salariscompensatie: 1100 - 1300€ bruto per maand
  • Een internationaal, enthousiast en ondernemend team
  • Af en toe een verblijf op onze bestaande forest villages in België en Frankrijk
Verkoopassistent

Jouw rol is cruciaal! Met je multitaskingvaardigheden werk je nauw samen met de Growth Marketing Manager om ons B2B-segment en onze verkoopimpact te ontwikkelen en input te leveren om strategische bedrijfsbeslissingen te vergemakkelijken.

Je missies:

  • De B2B-strategie bepalen en implementeren om leads te genereren (via SEO, sociale media, distributiekanalen), MICE-verblijven te verkopen en het algehele succes van het B2B-product te garanderen dankzij een nauwe samenwerking met de operationele teams.
  • Marktevoluties en -trends monitoren (strategie, opbrengst, concurrentie, enz.) en aanbevelingen dienovereenkomstig doen
  • Operationele ondersteuning bieden voor marketing- en verkooptaken op basis van de huidige behoeften

Je profiel:

  • Je hebt minstens één succesvolle bedrijfsstage achter de rug
  • Je kent de marketingmarkt, de spelers en de belangrijkste communicatie- en distributiekanalen
  • Je hebt Frans als moedertaal en spreekt vloeiend Engels.
  • Je bent bedreven in het Office-pakket, met name Excel.
  • Je bent gepassioneerd door toerisme en hebt een oprechte interesse in ons merk.

Je zachte vaardigheden:

  • Je houdt van B2B- en B2C-onderhandelingen en weet je publiek te overtuigen.
  • Je bent georganiseerd en nauwgezet en beschikt over sterke analytische vaardigheden.
  • Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
  • Je bent nieuwsgierig en altijd op zoek naar trends in de markt.
  • Je bent een teamspeler en toont flexibiliteit.

Wat we bieden:

  • Een stage van 6 maanden of een afwisseling van 1 jaar die kan veranderen in een voltijds contract
  • Een stagesalaris gebaseerd op de Luxembourg wetgeving
  • Een internationaal, enthousiast, ondernemend en klantgericht team
  • Vakantiegeld op onze forest villages

Vacatures - Alsace

Teamlid bediening aan tafel bij de Ferme-Auberge du Bambois

Hou je van het contact met klanten, de service en de gezellige sfeer van een boerderijherberg? Ben je niet bang om je handen vuil te maken, of het nu gaat om het serveren van een gerecht, het afruimen van een tafel of het laten blinken van de keuken na de bediening? We zijn op zoek naar een medewerker bediening om het Nutchel van La Ferme du Bambois te versterken.

Jouwmissies

  • Klanten verwelkomen, bestellingen opnemen en zorgen voor de bediening aan tafel
  • Serveren aan de bar en de kassa beheren
  • Helpen in de keuken met het klaarmaken en zetten van borden
  • Tafels afruimen en schoonmaken, afwassen
  • Hygiënenormen toepassen en naleven, de keuken schoonmaken
  • Voorraden controleren en beheren

Jouw profiel

  • Je bent dynamisch en vrolijk, met een goed gevoel voor service
  • Je hebt niet veel ervaring nodig, maar een eerste benadering van catering is een pluspunt
  • Je bent veelzijdig en goed georganiseerd
  • Je hebt een goede teamgeest en je wilt werken in een authentieke omgeving
  • Klanten kunnen te woord staan en antwoorden in het Engels en/of Duits is een echte troef

Locatie

Je komt te werken in de Ferme du Bambois, een authentieke boerenherberg in de Bruchevallei, op 15 km van Schirmeck. Hier wordt gekookt met lokale producten in een warme en vriendelijke sfeer.

Wat wij bieden

  • Een fulltime seizoenscontract voor bepaalde tijd van 3 maanden, met daarna de mogelijkheid van een tweede seizoenscontract voor bepaalde tijd.
  • Werktijden :
    o Donderdag & vrijdag - Avonddienst (+- 6u per dienst)
    o Zaterdag & zondag - Lunch- en avonddiensten (+- 11u voor de 2 diensten met pauze) - Flexibiliteit mogelijk afhankelijk van het aantal boekingen
  • Accommodatie ter plaatse beschikbaar
  • Een vriendelijke sfeer in een aangename werkomgeving in het hart van de natuur
  • De kans om deel uit te maken van een uniek project
Kok bij de Ferme-Auberge du Bambois

Heb je een passie voor koken en hou je van het bereiden van eenvoudige, smakelijke gerechten? We zijn op zoek naar een kok voor het Nutchel in La Ferme du Bambois in Alsace.

Jouw missies

  • Het bereiden en koken van de gerechten op het menu, met respect voor de traditionele lokale recepten en een vleugje creativiteit eraan toevoegend
  • Koken met verse producten van hoge kwaliteit, rechtstreeks van de boerderij
  • Zorgen voor de kwaliteit en presentatie van de geserveerde gerechten
  • Deelnemen aan voorraadbeheer en bestellen van verse producten
  • Samenwerken met de teamgenoot die in de kamer serveert om een goede service te garanderen
  • Aanpassen aan het ritme van de boerderij en haar specialiteiten
  • Je werkplek schoon en netjes houden voor een georganiseerde en functionele keuken
  • De regels voor hygiëne en voedselveiligheid (HACCP) toepassen, de traceerbaarheid van producten garanderen en ervoor zorgen dat ze goed bewaard blijven.

Jouw profiel

  • Je bent zeer gemotiveerd en je houdt van koken en werken in teamverband
  • Je hebt niet veel ervaring nodig, maar een eerste benadering van koken is een pluspunt
  • Je bent in staat om eenvoudige, royale gerechten te bereiden in de geest van een boerenherberg

Locatie

Je komt te werken in de Ferme du Bambois, een authentieke boerenherberg in de Bruchevallei, op 15 km van Schirmeck. Hier wordt gekookt met lokale producten in een warme en vriendelijke sfeer.

Wat wij bieden

  • Een fulltime seizoenscontract voor bepaalde tijd van 3 maanden, met daarna de mogelijkheid van een tweede seizoenscontract voor bepaalde tijd.
  • Werktijden :
    o Donderdag & vrijdag - Avonddienst (+- 6u per dienst)
    o Zaterdag & zondag - Lunch- en avonddiensten (+- 11u voor de 2 diensten met pauze) - Flexibiliteit mogelijk afhankelijk van het aantal boekingen
  • Accommodatie ter plaatse beschikbaar
  • Een vriendelijke sfeer in een aangename werkomgeving in het hart van de natuur
  • De kans om deel uit te maken van een uniek project
Receptioniste

Jouw missies

  • Je werkt op flexibele tijden van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds, van maandag tot vrijdag, volgens een vooraf vastgesteld schema dat 1 tot 2 weekenden per maand omvat.
  • Gasten verwelkomen op de incheck-/uitcheckdagen en hen begeleiden tijdens hun verblijf. Je bent verantwoordelijk voor de begeleiding en informatie van gasten.
  • Belevingsgerichte diensten beheren en deelnemen aan de voorbereiding ervan (voedselmanden, fietsverhuur, enz...)
  • Crisissituaties en ontevredenheid van gasten oplossen door ter plekke oplossingen te vinden en te implementeren
  • De aanwezigheidsdienst buiten openingstijden afhandelen volgens een vastgesteld schema (op zijn beurt volgens een schema dat samen met de andere teamleden is opgesteld)
  • Onze Honesty shop (verantwoorde winkel op locatie) aanvullen
  • Beheer van bestellingen en voorraad, inclusief ontvangst
  • Onderhouds- en klantenservicehandelingen op het eerste niveau: een vuurtje stoken in een houtkachel, een lamp vervangen, de temperatuur van een hot tub regelen, bagage dragen, enz.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal 2 jaar managementervaring in de horeca en in het managen van een verkoopcentrum.
  • Je bent bekend met vastgoedbeheersystemen en horecatechnieken
  • Je bent proactief, hebt een gevoel van "urgentie", een probleemoplossende instelling, commercieel inzicht en interpersoonlijke vaardigheden. Dit zijn allemaal troeven om te slagen in deze functie, naast je sterke interesse in natuur en ecotoerisme.
  • Naast Engels spreek je Frans of Duits. Nederlands is een pluspunt.

Je zachte vaardigheden

  • Je bent klantgericht
  • Je bent veelzijdig
  • Organisatie is je tweede natuur
  • Je hebt goede interpersoonlijke vaardigheden en kunt goed luisteren

Wat wij bieden

  • Een internationaal en enthousiast team, proactief en klantgericht
  • Een aangename werksfeer in een nieuw forest village, in een regio waar de natuur centraal staat
  • Een voltijds contract met een zo snel mogelijke startdatum
  • Accommodatie ter plaatse is mogelijk

Vacatures - Les Ardennes

Receptioniste

Je rapporteert aan de sitemanager en werkt samen met andere vakmensen op de volgende gebieden:

Jouwmissies

  • Je werkt op flexibele tijden van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds, van maandag tot vrijdag, volgens een vooraf vastgesteld schema dat 1 tot 2 weekenden per maand omvat.
  • Gasten verwelkomen op de incheck-/uitcheckdagen en hen begeleiden tijdens hun verblijf. Je bent verantwoordelijk voor de begeleiding en informatie van gasten.
  • Belevingsgerichte diensten beheren en deelnemen aan de voorbereiding ervan (voedselmanden, fietsverhuur, enz...)
  • Crisissituaties en ontevredenheid van gasten oplossen door ter plekke oplossingen te vinden en te implementeren
  • De aanwezigheidsdienst buiten openingstijden afhandelen volgens een vastgesteld schema (op zijn beurt volgens een schema dat samen met de andere teamleden is opgesteld)
  • Onze Honesty shop (verantwoorde winkel op locatie) aanvullen
  • Beheer van bestellingen en voorraad, inclusief ontvangst
  • Onderhouds- en klantenservicehandelingen op het eerste niveau: een vuurtje stoken in een houtkachel, een lamp vervangen, de temperatuur van een hot tub regelen, bagage dragen, enz.

Jouw profiel

  • Je hebt ten minste 2 jaar ervaring als receptionist in een horecagelegenheid (HORECA-sector die 7 dagen per week open is of een gelijkwaardige sector met continudienst)
  • Je bent bekend met vastgoedbeheersystemen en receptietechnieken
  • Proactief zijn, een gevoel van "urgentie" hebben, probleemoplossend vermogen, commercieel inzicht en goede interpersoonlijke vaardigheden zijn allemaal troeven om te slagen in deze functie, naast je sterke interesse in de natuur en ecotoerisme.
  • Naast Engels spreek je Nederlands. Frans en Duits zijn een pluspunt.

Je zachte vaardigheden

  • Je bent klantgericht
  • Je bent veelzijdig
  • Organisatie is je tweede natuur
  • Je hebt goede interpersoonlijke vaardigheden en kunt goed luisteren

Wat wij bieden

  • Een voltijds, 38 uur per week, contract voor bepaalde tijd met flexibele werktijden, met de mogelijkheid om het in een later stadium om te zetten in een vast contract.
  • Een internationaal en enthousiast team, proactief en klantgericht
  • Een aangename werksfeer in een forest village, in een regio waar de natuur centraal staat
  • Startdatum: zo snel mogelijk
Beveiligde transactie
Beveiligde transactie
Vriendelijke klantenservice
Menselijk contact gegarandeerd
Gratis wijziging beschikbaar
Wijzigingen mogelijk tot 8 dagen voor aankomst
Altijd comfort
Comfortabel verblijf
Ervaring het hele jaar door
Het hele jaar geopend
Copyright
Nutchel
Algemene voorwaardenPrivacybeleidJuridische Informatie