Jouw rol is essentieel om ervoor te zorgen dat onze organisatie soepel en effectief verloopt. Je bent de olie in onze wielen, zorgt ervoor dat elk proces soepel verloopt en draagt dus actief bij aan ons collectieve succes.
Jouw missies
- Beheer van materiaal en kantoorbenodigdheden:
- Beheer van wagenpark (afspraken en opvolging), computerpark, telefonie en internet.
- Post verwerken, benodigdheden bestellen, telefoongesprekken aannemen, documenten archiveren en opslaan (elektronisch en fysiek)
- Beheer van contracten en externe relaties:
- Follow-up van lease-, verzekerings-, franchise-, vastgoedkoop- en leasecontracten.
- Relaties met dochterondernemingen, instellingen, investeerders, banken en verzekeringsmaatschappijen.
- Administratief financieel beheer (ondersteuning van de boekhoudafdeling):
- Doorsturen van gevalideerde leveranciersfacturen naar de boekhoudafdeling.
- Beheer van de mailbox van de boekhoudafdeling, enz.
- Follow-up van kredietcontracten en bankdossiers.
- Administratieve ondersteuning voor human resources:
- Personeelscontracten opstellen, coördineren met scholen, stagiairs, uitzendkrachten en studenten beheren.
- Diverse verzoeken van medewerkers afhandelen
Jouw profiel
- Je hebt een bac+3, je hebt aanzienlijke werkervaring in administratief beheer, vergelijkbaar met dit aanbod.
- Naast Frans moet je vloeiend Engels kunnen spreken en schrijven. Nederlands is een pluspunt.
- Je beheerst het Office-pakket, namelijk Word, Powerpoint en Excel.
- Je hebt uitstekende schrijfvaardigheden en zorgt ervoor dat je documenten op een zorgvuldige, creatieve manier worden opgemaakt.
Je soft skills
- Je bent erg nauwgezet en georganiseerd
- Je hebt uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en bent van nature diplomatiek, maar toch assertief
- Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
- Je zoekt graag naar oplossingen en bent autonoom en veelzijdig
- Je voelt je op je gemak in een ondernemende omgeving van een internationale start-up
- Je weet hoe je prioriteiten moet stellen en grote hoeveelheden informatie moet beheren
Wat wij bieden
- Een voltijds vast contract gebaseerd op ons hoofdkantoor in Pommerloch
- Salarispakket: tussen €36.000 en €42.000 bruto per jaar + lunchbonnen
- Tot één dag telewerken per week (afhankelijk van de huidige wetgeving)
- Een enthousiast, meertalig, ondernemend en klantgericht team
- Een prettige, dynamische en uitdagende werkomgeving
- Vakantiegeld in onze forest villages
- Startdatum zo snel mogelijk