Jouw reisgids - Nutchel Les Ardennes

Contactgegevens

Adres

Forest Village Les Ardennes
Chemin des Castors 2
B-6630 Martelange

+352 28 79 54 88

Voor informatie over lokale activiteiten of wandelingen kunt u contact opnemen met ons team ter plaatse via e-mail op lesardennes@nutchel.be

Voor informatie over je boeking (upgrade, extra's) kun je tijdens de openingstijden contact opnemen met onze klantenservice op info@nutchel.lu:

Maandag: 10:00 - 18:00 uur

Dinsdag: 8:00 - 11:00 uur

Woensdag: 8:00 - 11:00 uur

Donderdag: 8:00 - 11:00 uur

Vrijdag: 8:00 - 11:00 uur

Zaterdag & zondag: gesloten

Je verblijf voorbereiden bij Nutchel Les Ardennes

Leven op het domein

Ligt de cabins midden in het bos?

Onze twee forest villages Les Ardennes en Alsace liggen midden in de natuur, maar toch dicht bij de openbare weg om de toegankelijkheid te garanderen. Bij Nutchel willen we een positieve impact hebben op de natuur en daarom zijn we verplicht om sommige cabins dichter bij elkaar te plaatsen om de grond en de omringende bomen te beschermen. De Cosy Cabins staan verspreid over de domeinen en dicht bij elkaar.

Is er een oplaadstation voor electrische auto's op het domein?

Helaas hebben we (nog) geen oplaadpunt voor je elektrische/hybride auto. Er zijn echter wel oplaadpunten op korte afstand van beide domeinen en ons team ter plaatse zal je graag adviseren.

Wie is mijn contactpersoon op het domein voor noodgevallen?

Bij aankomst op het domein krijg je een volledige briefing met alle nodige nummers en contacten die je nodig zou kunnen hebben tijdens je verblijf bij ons. Wij zorgen voor je! :-)

Is er een supermarkt ter plaatse of in de buurt?

In onze Cosy Chalet vind je een kleine Honesty Shop waar je wat lokaal eten en drinken kunt kopen, evenals recyclebare bekers, tassen, enz. Voor de grotere boodschappen raden we je echter aan om naar een van de supermarkten in de omgeving te gaan, op slechts een paar minuten van ons domein.

Is brandhout beschikbaar op het domein?

Ja, er is genoeg gratis brandhout voor je beschikbaar op het domein.

Leven in een cabin

Is er elektriciteit en verwarming in de cabins?

Elke cabin bevat één elektriciteitsstekker om je benodigde apparaat(en) op te laden. We vragen je vriendelijk om geen stekkerdoos te gebruiken.

Er is geen klassieke verwarming in de cabins, maar door regelmatig gebruik van de houtkachel wordt cabins gemakkelijk behaaglijk warm, zelfs tijdens koudere nachten.

Is er warm water in de cabins?

Ja, er is warm water in de douche van de cabin. Als je warm water nodig hebt om af te wassen, kun je gemakkelijk met de grote ketel wat water opwarmen op de houtkachel.

Is er Wi-Fi beschikbaar in de cabins?

Nee, niente, nada! We hebben er bewust voor gekozen om geen Wi-Fi te installeren in de cabins omdat dit geen deel uitmaakt van de Nutchel filosofie.

Heeft de cabin huishoudelijke apparaten?

De toegang tot elektriciteit is beperkt in onze cosy cabins. Daarom:

  • Er is geen klassieke koelkast in de cabin omdat we voor een meer milieuvriendelijkere aanpak hebben gekozen. In de cabins staan en koelboxen die met vrieselementen goed koud gehouden kunnen worden, die gratis kunnen worden opgehaald en vervangen in de daarvoor bestemde locaties op het domein.
  • Er is geen magnetron of oven in de cabin. Om eten te koken kun je het gasfornuis, de gas-BBQ of de houtkachel gebruiken dat beschikbaar is in je cabin.
Mag ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn toegestaan in onze Classic voor 4 of Classic voor 6 cabins.

Breng ons van tevoren op de hoogte zodat we je kunnen voorzien van de nodige benodigdheden zoals een hondenkussen en een voerbak.

Kan er 1 extra gast op de bank slapen? 

Om veiligheids- en verzekeringsredenen is het helaas niet mogelijk om de maximale capaciteit van cabin te overschrijden. Daarom kunnen we niet toestaan dat een extra gast op de bank of op een opblaasbaar matras slaapt. 

Is er genoeg ruimte voor een babybedje in de cabin?

Ja, er is genoeg ruimte voor een babybedje naast het bed op de begane grond.

Moet ik mijn cabin schoonmaken bij vertrek?

Je hoeft je cabin niet schoon te maken. We vragen je wel om het beddengoed af te halen, en deze samen met de handdoeken op de vloer te verzamelen en de afwas te doen. In geval van verlies of schade hebben we het recht om extra schoonmaakkosten in rekening te brengen, volgens onze algemene voorwaarden.

Eten & Activiteiten

Hoe kan ik koffie zetten in de cabin?

In al onze Cosy Cabins vind je een Bialetti koffiezetapparaat. Let op: er is geen koffiepoeder in de cabins, dus deze kan je het beste zelf meenemen of kopen in onze Honesty Shop.

In je tas

Moet ik mijn eigen beddengoed meenemen?

Nee, dat hoeft niet. Alle bedden op cabin zijn opgemaakt bij aankomst.

Moet ik handdoeken meenemen?

Al onze Cabins met hot tub, de Nest en de Canopy Cabins zijn uitgerust met handdoeken. Als je een van de andere cabins types hebt geboekt, kun je een pakket met zachte handdoeken boeken voor €5 per persoon, of je kunt gewoon je eigen handdoeken meenemen. Ons handdoekenpakket bestaat uit 1 kleine en 1 grote zachte handdoek per persoon.

Moet ik houtskool meenemen om mijn BBQ te gebruiken?

Al onze barbecues werken op gas. Je kunt dus met een gerust hart komen: alles staat klaar voor gebruik. Ze zijn ook het hele jaar door te gebruiken dankzij het overdekte terras.

Beveiligde transactie
Beveiligde transactie
Vriendelijke klantenservice
Menselijk contact gegarandeerd
Gratis wijziging beschikbaar
Wijzigingen mogelijk tot 8 dagen voor aankomst
Altijd comfort
Comfortabel verblijf
Ervaring het hele jaar door
Het hele jaar geopend
Copyright
Nutchel
Algemene voorwaardenPrivacybeleidJuridische Informatie