Jouw reisgids - Nutchel Alsace

Contactgegevens

Adres

Forest Village Alsace
Route de Salm 724
F-67420 Plaine

+33 367 104 169

Voor informatie over lokale activiteiten of wandelingen kun je contact opnemen met ons team ter plaatse via e-mail: alsace@nutchel.fr

Voor informatie over je boeking (upgrade, extra's) kun je tijdens de openingstijden contact opnemen met onze klantenservice via info@nutchel.be

Maandag: 10:00 - 18:00 uur

Dinsdag: 8:00 - 11:00 uur

Woensdag: 8:00 - 11:00 uur

Donderdag: 8:00 - 11:00 uur

Vrijdag: 8:00 - 11:00 uur

Zaterdag & zondag: gesloten

Je verblijf voorbereiden bij Nutchel Alsace

Leven op het domein

Waar kan ik mijn auto parkeren bij Nutchel Alsace ?

Bij aankomst bij onze forest village zie je een grote parkeerplaats, vlakbij onze Cosy Chalet. Je kunt je auto gedurende het hele verblijf op deze parkeerplaats laten staan.

Moet ik winterbanden op mijn auto hebben?

Het is verplicht door de Franse overheid, voor klanten die Nutchel Alsace bezoeken in de winter om te reizen met winterbanden of sneeuwkettingen, omdat het forest village moeilijk te bereiken zal zijn in geval van sneeuw zonder een van deze 2 opties.

Hoe laat moet ik in- en uitchecken bij forest village Alsace?
Check-in

Je kunt inchecken tussen 16.00 en 20.00 uur.

Indien je niet kunt arriveren tijdens de standaard check-in tijden, kunnen we je verwelkomen tot 22.00 uur. Hiervoor brengen we een late check-in vergoeding van €40 in rekening. Als onderdeel van deze service fee zetten we je houtkachel aan en steken we de olielampen en kaarsen aan in je cabin. In het geval van een ongeplande latere aankomst, neem dan telefonisch contact op met ons team ter plaatse.

Check-uit

Je kunt uitchecken tot 11 uur.

Vroeg uitchecken kan indien nodig georganiseerd worden met het team ter plaatse, hoewel dit de prijs van je verblijf niet zal veranderen.

Ligt de cabins midden in het bos?

Onze twee forest villages Les Ardennes en Alsace liggen midden in de natuur, maar toch dicht bij de openbare weg om de toegankelijkheid te garanderen. Bij Nutchel willen we een positieve impact hebben op de natuur en daarom zijn we verplicht om sommige cabins dichter bij elkaar te plaatsen om de grond en de omringende bomen te beschermen. De Cosy Cabins staan verspreid over de domeinen en dicht bij elkaar.

Is er een oplaadstation voor electrische auto's op het domein?

Helaas hebben we (nog) geen oplaadpunt voor je elektrische/hybride auto. Er zijn echter wel oplaadpunten op korte afstand van beide domeinen en ons team ter plaatse zal je graag adviseren.

Wie is mijn contactpersoon op het domein voor noodgevallen?

Bij aankomst op het domein krijg je een volledige briefing met alle nodige nummers en contacten die je nodig zou kunnen hebben tijdens je verblijf bij ons. Wij zorgen voor je! :-)

Is er een supermarkt ter plaatse of in de buurt?

In onze Cosy Chalet vind je een kleine Honesty Shop waar je wat lokaal eten en drinken kunt kopen, evenals recyclebare bekers, tassen, enz. Voor de grotere boodschappen raden we je echter aan om naar een van de supermarkten in de omgeving te gaan, op slechts een paar minuten van ons domein.

Is brandhout beschikbaar op het domein?

Ja, er is genoeg gratis brandhout voor je beschikbaar op het domein.

Leven in een cabin

Is er elektriciteit en verwarming in de cabins?

Elke cabin bevat één elektriciteitsstekker om je benodigde apparaat(en) op te laden. We vragen je vriendelijk om geen stekkerdoos te gebruiken.

Er is geen klassieke verwarming in de cabins, maar door regelmatig gebruik van de houtkachel wordt cabins gemakkelijk behaaglijk warm, zelfs tijdens koudere nachten.

Is er warm water in de cabins?

Ja, er is warm water in de douche van de cabin. Als je warm water nodig hebt om af te wassen, kun je gemakkelijk met de grote ketel wat water opwarmen op de houtkachel.

Is er Wi-Fi beschikbaar in de cabins?

Nee, niente, nada! We hebben er bewust voor gekozen om geen Wi-Fi te installeren in de cabins omdat dit geen deel uitmaakt van de Nutchel filosofie.

Heeft de cabin huishoudelijke apparaten?

De toegang tot elektriciteit is beperkt in onze cosy cabins. Daarom:

  • Er is geen klassieke koelkast in de cabin omdat we voor een meer milieuvriendelijkere aanpak hebben gekozen. In de cabins staan en koelboxen die met vrieselementen goed koud gehouden kunnen worden, die gratis kunnen worden opgehaald en vervangen in de daarvoor bestemde locaties op het domein.
  • Er is geen magnetron of oven in de cabin. Om eten te koken kun je het gasfornuis, de gas-BBQ of de houtkachel gebruiken dat beschikbaar is in je cabin.
Mag ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn toegestaan in onze Classic voor 4 of Classic voor 6 cabins.

Breng ons van tevoren op de hoogte zodat we je kunnen voorzien van de nodige benodigdheden zoals een hondenkussen en een voerbak.

Kan er 1 extra gast op de bank slapen? 

Om veiligheids- en verzekeringsredenen is het helaas niet mogelijk om de maximale capaciteit van cabin te overschrijden. Daarom kunnen we niet toestaan dat een extra gast op de bank of op een opblaasbaar matras slaapt. 

Is er genoeg ruimte voor een babybedje in de cabin?

Ja, er is genoeg ruimte voor een babybedje naast het bed op de begane grond.

Moet ik mijn cabin schoonmaken bij vertrek?

Je hoeft je cabin niet schoon te maken. We vragen je wel om het beddengoed af te halen, en deze samen met de handdoeken op de vloer te verzamelen en de afwas te doen. In geval van verlies of schade hebben we het recht om extra schoonmaakkosten in rekening te brengen, volgens onze algemene voorwaarden.

Eten & Activiteiten

Hoe kan ik het waterparcours boeken?

Reserveer je tijdslot van 1 uur bij de receptie en geniet van ons waterparcours, inclusief gebruik van de sauna, het koude bad, een handdoek en een badjas. Prijs: €15 per persoon

Wil je een maaltijd reserveren tijdens je verblijf in Alsace?

Je kunt alle beschikbare eetmanden vinden door hier te klikken.

Als je een van de bovenstaande ontbijt-, barbecue- of munstermanden wilt bestellen voor de dag na aankomst, neem dan ten minste 3 dagen voor aankomst contact op met onze klantenservice via info@nutchel.fr

Voor bestellingen van eten die niet voor de dag na aankomst zijn, kun je de bestelling ter plaatse op het domein maken.

Waar kan ik advies krijgen over goede wandelingen en activiteiten rond het domein in Alsace?

Op de pagina voor elk forest village vind je een kaart met aanbevolen activiteiten: Voor Alsace klik hier

Aarzel niet om ook contact op te nemen met onze klantenservice om de laatste brochures met wandelingen en activiteiten te ontvangen.

Ons team ter plaatse geeft je ook graag de beste tips voor prachtige wandelingen rondom het domein. 

Hoe kan ik koffie zetten in de cabin?

In al onze Cosy Cabins vind je een Bialetti koffiezetapparaat. Let op: er is geen koffiepoeder in de cabins, dus deze kan je het beste zelf meenemen of kopen in onze Honesty Shop.

In je tas

Moet ik mijn eigen beddengoed meenemen?

Nee, dat hoeft niet. Alle bedden op cabin zijn opgemaakt bij aankomst.

Moet ik handdoeken meenemen?

Al onze Cabins met hot tub, de Nest en de Canopy Cabins zijn uitgerust met handdoeken. Als je een van de andere cabins types hebt geboekt, kun je een pakket met zachte handdoeken boeken voor €5 per persoon, of je kunt gewoon je eigen handdoeken meenemen. Ons handdoekenpakket bestaat uit 1 kleine en 1 grote zachte handdoek per persoon.

Moet ik houtskool meenemen om mijn BBQ te gebruiken?

Al onze barbecues werken op gas. Je kunt dus met een gerust hart komen: alles staat klaar voor gebruik. Ze zijn ook het hele jaar door te gebruiken dankzij het overdekte terras.

Beveiligde transactie
Beveiligde transactie
Vriendelijke klantenservice
Menselijk contact gegarandeerd
Gratis wijziging beschikbaar
Wijzigingen mogelijk tot 8 dagen voor aankomst
Altijd comfort
Comfortabel verblijf
Ervaring het hele jaar door
Het hele jaar geopend
Copyright
Nutchel
Algemene voorwaardenPrivacybeleidJuridische Informatie